fredag 15. mars 2013

The Hangover Part III Trailer







REGI: Todd Phillips

MED: Bradley Cooper, Ed Helms, 
Zach Galifianakis og Justin Bartha

PREMIERE: 24 mai 2013




Jeg likte den første The Hangover og fyllekule nummer to var ikke så alt for ille den heller, selv om filmen var en renspikket kopi av sin egen forgjenger. Den er mulig å like for det den er, men ikke all verdens å skryte av, for å være helt ærlig.  



The Hangover Part III ser imidlertid ut til å gå en litt annen retning. En ennå mørkere retning. Jeg har ikke funnet mye av plottet på nettet, men det er visstnok noe med at ulvegjengen skal redde Zack Galifianakis fra mentalsykehus og at Las Vegas skal brennes ned en gang for alle - akkompagnert av uoriginale Wolfmother-låter. Dette kan bli interessant og det kan også bli dølt. Jeg håper på det beste, selv om jeg ikke likte delen i traileren der Zack Galifianakis halshugger en giraff. Virkelig? Hvem syns egentlig sånt er morsomt? Det er bare kjipt og alt for mørkt, som humoren i de nyere episodene av Family Guy og American Dad. Ikke helt min stil.








Men denne oppfølgeren er ikke noe jeg generelt gruer meg til. Kan ikke si jeg gleder meg heller, men det er nok i alle fall ikke verdens undergang, som enkelte andre filmer med premiere i år. Dessuten er John Goodman med og dette er aldri et minus! Todd Phillips regisserte mange av de shabby guttekomediene jeg vokste opp med på 2000-tallet og han lager dem bra. Lett underholdning og likbare karakterer. Før jeg vet ordet av det finner jeg meg selv i kinosalen. God helg! 




2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til denne filmen. Enig med deg nummer to var litt for lik nummer en. Så nummer en er absolutt favoritten:) Men blir spennende å se hvordan denne filmen er;)

    SvarSlett
  2. Ikkesant! Blir spennende å se hvordan de har tenkt å avslutte triologien! :-)

    SvarSlett