fredag 10. februar 2012

Marvel's The Avengers Trailer






Marvel's The Avengers. Hva skal man egentlig forvente seg av dette? The Avengers er et prosjekt med utrolig høyt budsjett og dét kan jo slå begge veier for kvaliteten. Er for mange av pengene sløst bort i prosessen, vil resultatet basere seg på å prøve å vinne tilbake publisitet med resten av dem.

The Avengers kan derfor bli storartet, dedikert og full av kjærlighet for oppslagsstoffet. Den kan også bli en uengasjert bombe av en bæsj, som likevel vinner pengene tilbake etter en helt perfekt reklamekampanje. Vi får nå se!

Jeg har faktisk hverken sett Iron Man eller Thor! Ja, der sa jeg det - men jeg har lyst - så jeg skal helt klart få skummet meg gjennom begge to før jeg ser The Avengers. Captian America har jeg heldigvis sett og for en fryd! Full av camp, tull og tøys, men fremdeles på et noenlunde seriøst nivå. Dette er det jeg håper for denne filmen også!

Traileren ser riktig lovende ut og inkluderer favoritter som Samuel L. Jackson og Mark Ruffalo, Jeremy Renner som nå er blitt med på lasset som Nick Fury, The Hulk og Hawkeye. Dette kan bli spennende. Det visuelle ser jo dessuten helt fortreffelig ut, så sjekk traileren og spenn forventningene!



God helg!


Niceprice!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar