mandag 28. januar 2013

Side Effects Trailer






REGI: Steven Soderbergh 
MED: Jude Law, Rooney Mara, 
Catherine Zeta-Jones, 
Channing Tatum og Vinessa Shaw



Steven Soderbergh lager som regel alltid gode filmer og de siste årene har han virkelig vært i slaget, med minst 2 kritikerfavoritter i året! Det eneste som plager meg, og som ser ut til å ligge i alles underbevissthet selv om ingen snakker om det, er - Channing Tatum?! Hva faen er det Soderbergh ser i Channing Tatum? Også i hver jævla film nå? Ok.


Ikke bare er Tatum en utstillingsdukke minus talent, følelse eller karisma, han har til og med et altfor kjedelig utseende til å bli tatt seriøst som muskuløs mannemann! Jentene liker nok musklene til Tatum, går jeg ut ifra, men Tatum er ingen Stallone eller Lundgren, menn med mer enn bare muskler. Han ser rett og slett ikke ut til å ha noen personlighet. Hvorfor kan du ikke bruke James Spader i stedet?


Uansett, Side Effects ser ut til å være litt i samme gate som 2011-filmen Contagion, som mildt sagt er strålende. Ekkel, mørk, infisert, men menneskelig, med drama som fokus fremfor thriller og grøss. Dessuten, selv om Tatum nok en gang er på rollebesetningen inkluderer lista Jude Law, som jeg liker veldig godt! Om jeg ikke ser denne på kino kommer nok Side Effects til å leies på dvd, eller noe i den duren.


Django Unchained vil bli anmeldt innen måneden er omme. Det har tatt lenger tid en forventet, men er ikke blitt glemt bort.  





2 kommentarer:

  1. Oi, så slem du er mot denne fyren, ukjent for meg.

    SvarSlett
  2. De fleste andre er snille mot ham, så det skulle bare mangle!

    SvarSlett