tirsdag 9. oktober 2012

HALLOWEEN 2012







Oktober er ofte forbunnet med Halloween, så hvorfor ikke ha det skrekkelig gøy denne måneden? Jo, det syns jeg. Siden jeg skal opp til eksamen om en knapp uke får jeg holde det kort foreløpig, men skal nok få presset inn noen anmeldelser i løpet av 14-dagers-merket. Først ut kommer det en jeg har jobbet med en liten stund, så jeg håper den effektivt fyller ut tomrommet, for de som liker å lese så klart! For dere andre skal jeg legge til noen fargerike bilder.  


Hold dere fast og nyt en hel måned dedikert til grøssere av alle mulige sorter! De kan være nye, eller gamle, gode eller dårlige, alvorlige eller morsomme. Det finnes ingen grenser. Men slapp av, jeg skal prøve å holde litt klasse over hva jeg anmelder. Hvilke klasse dette nå måtte være kan være en annen historie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar