mandag 27. februar 2012

DVD-raid! Ny spalte, nye muligheter.






Jeg starter en ny kategori her på Torsdagsfilmen, som jeg kaller DVD-raid. Ettersom jeg har visse sjangre jeg holder meg rundt har jeg kommet frem til at det blir lettere hvis jeg i tillegg har en egen spalte der diverse film jeg nettopp har anskaffet meg, uansett sjanger, uansett årstall, kan tas opp.
   Det blir mer variasjon og enklere for meg i tillegg, siden jeg ikke bare helt og holdent ser på 80-talls cheese og norsk film hver dag! Det spøker også for at disse anmeldelsene blir noe kortere og at det kanskje kommer mer enn en film om gangen. Dette kan bli morosamt!


Filmene vil få prosent-rangering og være dømt på egne vilkår. Jeg ville gitt Rocky IV 94% i sin egen boble, men aldri sammenlignet den med en teknisk bedre film, som Carlito’s Way, som jeg ville ha gitt 76%. Alt til sin pris og alt for underholdningens skyld!



Allerede i morgen kommer det en liten dobbelspalte med den fantastiske Drive fra 2011 og den notoriske TV-filmen L.A. Takedown fra 1989. Stay tuned!




Mvh: Fredrik Simensen


Elastiske kinnbein!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar