onsdag 1. februar 2012

Prometheus Trailer



"The search for our beginning could lead to our end."




Prometheus er navnet på Ridley Scotts eviglange, men endelig kinoaktuelle, romvesenprosjekt og det har vært mye snakk om hvorved dette er en Alien-prequel eller ikke. Når traileren flasher gjennom hodet mitt ser jeg ikke noen annen løsning - dette er nødt til å være en Alien-film! Se hvordan filmens tittel materialiserer seg som streker over skjermen og fortell meg at dette ikke er en Alien-film! Gjett om jeg gleder meg!!!

Traileren er bygget opp som en hver nymotens trailer er for tiden. Med korte scener som fader ut og inn i svart og et soundtrack som høres ut som Inception. Likevel ligger det mye godt i vente her, med skuespillere som Guy Pierce og Noomi Rapace og selvsagt Ridley Scott bak kameraet! Hva kan gå galt?...

Filminnspillingen begynte i mars i fjor, og nå er det bare å glede seg, for 8. juni står filmen klar for premiere med Simensen på første rad (eller kanskje mer baki salen et sted, fordi han hater å strekke halsen).






Oh, yeah...

4 kommentarer: