fredag 24. februar 2012

Abraham Lincoln: Vampire Hunter Trailer






REGI: Timur Bekmambetov
MED: Benjamin Walker, Dominic Cooper, Anthony Mackie og Mary Elizabeth Winstead (gah..)
GENRE: Action, dataspill, tullball





Et lite spørsmål. Er jeg den eneste som ikke har lyst til å skyte meg i foten ved å se denne billige drittfilmen?


Er det noe jeg misliker, er det maskinen som ikke har noe annet for seg enn å trykke penger. En overdreven og tåpelig røverhistorie er ikke negativt i seg selv, nei, det kan være en god ting - absolutt! Men ser ikke dette mistenkelig kjent ut? Hvis jeg tolker traileren rett er dette nøyaktig den typen film den ser ut som og jeg HATER disse filmene.


Så, om dere har sett traileren vet dere hva filmen går ut på. Abraham Lincoln dreper vampyrer med øks og knuser trær i brennende sinne og minusgrader. Han var jo en skikkelig bad ass så hvorfor ikke! Det er masse dataeffekter overalt, i absolutt alle scener (snork) og hjernecellene mine dør bare jeg tenker på alle action-sekvensene de har stappet i traileren for å lure mennesker som ikke vet bedre til å fore dem kort og kontant. Og ikke la dere lure av Tim Burtons involvering heller. Forresten! Nevnte jeg at musikken kopierer Inception?





Jeg har stort sett ikke noe mer konstruktivt å si. Usaklig er jeg og usaklig blir jeg, nesten litt som denne filmen. God helg!


Bæsj meg i øret!

2 kommentarer:

  1. den er basert på en bok.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Abraham_Lincoln,_Vampire_Hunter

    SvarSlett
  2. Stemmer! Men bok eller ei, den ser fremdeles ut som et brisent makkverk av en popkornfilm.

    SvarSlett