søndag 4. mars 2012

21 Jump Street Trailer





REGI: Phil Lord og Chris Miller
MED: Jonah Hill, Channing Tatum, Ice Cube, Brie Larson, Rob Riggle og Emma Stone
GENRE: Action, komedie
SPILLETID: 1 time og 49 minutter


Dette kommer til å gå fort.

Hollywood skal ødelegge ennå en klassisk TV-serie. Strålende! Virkelig strålende! Dette var akkurat hva jeg ønsket meg. Å se Jonah Hill og Channing Tatum drite seg ut og gjøre narr av god nostalgi. Strålende. 


Hva mer er det å si? Et billig bidrag som kommer til å håve inn urettferdige mengder gryn fordi den heter 21 Jump Street. Og for et borkastet potensial! Etter å ha sett traileren vet jeg ikke hvor dette egentlig skal gå, for denne filmen ser ikke ut til å ha noe å gjøre med TV-serien i det hele tatt. Det kunne vel ikke ha vært mer åpenbart Hollywood. Takk skal dere faen meg ha.


Det mest imponerende jeg kan se her er vekttapet til Jonah Hill, så det også det eneste jeg kommenterer. 




Gah....


2 kommentarer:

  1. Det så jeg på fridag (thank to you) og jeg likker det! !D

    SvarSlett
  2. Ja, denne filmen får latterlig gode kritikker! Men tror ikke at den har stort mye å gjøre med serien. De skulle ha kalt den noe annet!

    SvarSlett